دانشگران طرح تحول شهرستان سرباز
آخرين مطالب
لينک دوستان
>
لوگوي همسنگران
طراح قالب

در برنامه نوروزی شبکه یک سیما؛ ایثارگری‌های هلال احمر در «نشان مهربانی» تصویر می‌شود.

http://media.mehrnews.com/old/Original/1393/07/19/IMG10233268.jpg

 
 

 

مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر با اعلام اینکه برنامه نوروزی جمعیت هلال احمر در دست تولید است، به  گفت: هلال‌احمر نوروز امسال با برنامه‌ای تولیدی ایثارگری‌ها و تلاش‌های جوانان، داوطلبان و امدادگران فعال خود را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر به نقل از مهر، وحید رحمتی  با اشاره به اینکه «نشان‌مهربانی» برنامه تولیدی ۱۵ قسمتی است که در ایام نوروز علاوه بر برنامه‌های «استودیو امداد» شبکه خبر و «بیست – بیست» شبکه ۲ سیما، میهمان خانواده‌ها خواهد بود، اظهارداشت: بر این اساس با پخش این برنامه در ۱۵ روز نوروز از شبکه یک سیما، به مدت ۳۰ دقیقه‌ داستان بشردوستی، ایثار و فداکاری‌های داوطلبان، امدادگران و جوانان به مردم نشان داده می‌شود.

پاسداشت فرهنگ صلح و نوع‌دوستی در برنامه نوروزی هلال‌احمر

مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه این برنامه سوژه‌ محور است، افزود: این برنامه ترکیبی در دو فضای متفاوت فیلم‌برداری شده و لذا هر روز یک هنرمند، پرونده مورد بررسی در برنامه را اداره کرده و در فضای باز از گروهی از داوطلبان، جوانان و امدادگران فعالی که شناسایی شده‌اند در استودیوی فضای باز استقبال کرده و ضمن اهدای تندیس کبوتر صلح، به صورت نمادین و به پاسداشت گسترش فرهنگ صلح و دوستی کبوتر سفیدی را در پایان برنامه آزاد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه تولید گروه اجتماعی شبکه یک سیماست، تصریح کرد: همه تلاش مجموعه تولیدی این برنامه پرداختن به قصه افرادی است که به نوعی مروج اهداف و اصول جمعیت‌ هلال‌احمر از جمله انسانیت، وحدت، تسکین آلام بشری، برقراری صلح و تفاهم و دوستی، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها در کشور بوده‌اند و در علاوه بر آن همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا برنامه‌ای جذاب برای مردم تهیه شود.

رحمتی با اشاره به اینکه مردم از تولید برنامه‌هایی به غیر از فضاهای بسته استودیویی استقبال می‌کنند، تصریح کرد: در کنار تولید بخشی از این برنامه در فضای بسته استودیو، فضای باز تپه‌های عباس‌آباد را برای بخش دیگری از برنامه انتخاب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه دو شب از این برنامه تولیدی با شب وفات حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف شده است، گفت: برای این دو شب هم موضوع و محتوا را مرتبط با شب شهادت آن بزرگوار انتخاب کرده‌ایم.

مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر اظهار امیدواری کرد: با تولید و پخش این برنامه در ایام نوروز مردم علاوه بر آشنایی با امداد‌گری‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های هلال‌احمری‌ها بتوانند اوقات مناسبی را به بهره‌مندی از یک برنامه خوب تلویزیونی اختصاص دهند.

آدرس دانلود فایل ویدئوییhttp://rcs.ir/?p=62616

 

   

 

 
 
 



برچسب‌ها:
[ 23 / 12 / 1393برچسب:, ] [ ] [ دانشگران شهرستان سرباز ]

درباره وبلاگ

دانشگران طرح تحول شهرستان سرباز
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 366
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1