دانشگران طرح تحول شهرستان سرباز
آخرين مطالب
لينک دوستان
>
لوگوي همسنگران
طراح قالب

تحول در سازمان به مفهوم تغییرو به معنی رشدکردن,غنی شدن و متبلورساختن توانایی هابه وسیله تجربه و تدبیر است.معمولا سازمانهایی جهانی میشوندکه متحول میشوند.در این سازمان ها فکر و روح افرادچه فردی و چه گروهی برای رسیدن به اهداف سازمان بسیج میشوند چرا که انسانها,نیروی مولد و محرک تعغییر سیستمها,ساختارها و سازمان ها هستند.

نیاز به تحول در جمعیت هلال احمر

جمعیت هلال احمر جزء سازمانهایی است که با سایر سازمانهای هم راستای جهانی تعامل داشته و همچنین متاثراز برنامه های آنان است که این تاثیر پذیری شامل اهداف و حتی تعغیر و تحولات جهانی پیرامونی می شود.تغییرنیازهای جوامع,تغییر ماهیت حوادث,وقوع حوتدث جدید و تغییر دیدگاه جوامع بشری نسبت به خواسته های خویش از سازمانها می طلبد که سند راهبردی تحول,جمعیت هلال احمر را به سازمانی چابک و چالاک,کیفیت مدار و خدمتگزار رهنمون کند.

همدلی;ضامن موفقیت طرح تحول جمعیت

با شروع طرح تحول در جمعیت وظیفه همه حوزه هابر این است که با حمایت و تعامل مثبت,دلها را به هم نزدیک کنیمو فاصله ها را از میان برداریم و نخستین تحول اداری را با تحول روحی در خویش آغاز کرده و با تحمل همدیگردر مسیر تحول اداری,گام اول را محکم برداریم.

خلاقیت و شجاعت در تصمیم گیری ها الزام تحول اداری است,از سوی دیگر حلاقیت با آفرینش الگوهای بومی تحول و شجاعت در اجرای قاطعانه تصمیم ها مفهوم پیدا میکند.

با جاری شدن تحول اداریدر جمعیت هلال احمر شاهدتحولاتی چون تبدیل شدن به سازمانی امدادرسانی  با شفافیت و قدرت پاسخگویی بیشتر,داشتن نیروی انسانی با انگیزه ترو علاقه مندتر به آموزش و تحولگرا,تبدیل به سازمانی قانون مدار,ضابطه مند و اخلالگرا و سازمانی کارا,بهره ور و ارزش افزادر جمعیت هلال احمرخواهیم بود که بدون شک رسیدن به این اهداف با همدلی میسر میشود

منبع:هفته نامه پیام هلال




برچسب‌ها:
[ 5 / 10 / 1393برچسب:, ] [ ] [ دانشگران شهرستان سرباز ]

درباره وبلاگ

دانشگران طرح تحول شهرستان سرباز
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 366
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1