دانشگران طرح تحول شهرستان سرباز
آخرين مطالب
لينک دوستان
>
لوگوي همسنگران
طراح قالب

تهران- ایرنا - اولین مانور بارگیری، انتقال و تخلیه تجهیزات امدادی هلال احمر با استفاده از ظرفیت شبکه مترو تهران از پایانه صادقیه به سمت ایستگاه حقانی برگزار شد.

 
به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران؛ این مانور شب گذشته با هدف ارزیابی سطح توانایی پرسنل برای امدادرسانی در مواقع بروز بحران با بارگیری، انتقال و تخلیه تجهیزات امدادی از پایانه صادقیه به سمت ایستگاه حقانی انجام شد.

اولین مانور امدادی انتقال تجهیزات امدادی مترو با حضور 50 نفر از پرسنل سازمان هلال احمر استان تهران و همچنین نیروهای مدیریت پیشگیری و مقابله با بحران، امداد و سوانح ریلی، عملیات و تعمیرات جاری خط 2، مراکز فرمان، کیفیت و ایمنی عملیات، مهندسی و تعمیرات نقلیه ریلی، مهندسی و تعمیرات خطوط، مهندسی و تعمیرات ابنیه فنی مسیر و ساختمان های ایستگاه ها و سلامت ایمنی طب کار شرکت مترو برگزار شد.

مترو یک سازمان امدادگیرنده محسوب می شود اما در مواقع بروز بحران و مسدود شدن خیابان ها و معابر شهری، تونل های مترو مسیر مناسبی برای انتقال تجهیزات امدادی با هدف خدمت رسانی به آسیب دیدگان است.

منبع:خبرگزاری ایرنا




برچسب‌ها:
[ 18 / 5 / 1394برچسب:, ] [ ] [ دانشگران شهرستان سرباز ]

درباره وبلاگ

دانشگران طرح تحول شهرستان سرباز
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 366
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1