دانشگران طرح تحول شهرستان سرباز
آخرين مطالب
لينک دوستان
>
لوگوي همسنگران
طراح قالب

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: استراتژی خدمت در هلال‌احمر را بر پایه تکیه بر نیروهای خدوم، توانمند و کارشناسی که خاک هلال‌احمر را خورده‌اند، قرار داده‌ام و این اولویت اول من است و بر آن بسیار تکیه دارم.
 

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، مهندس علی‌اصغر احمدی در مراسم معارفه دبیرکل جمعیت هلال‌احمربا اشاره به این که امسال، سال فاطمی است و تحقق شعار همدلی و همزبانی با درک وحدت ملی میسر خواهد بود، گفت: برنامه‌ام برای خدمت در هلال‌احمر تکیه بر نیروهای زحمت‌کشیده، باتجربه، کارشناس و کسانی است که خاک این جمعیت را خورده‌اند.
ضرورت عملکردهای سیستمی و تشکیلاتی
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که معتقد به نگرش سیستمی و تشکیلاتی در فعالیت‌ها است، تصریح کرد: خیلی خودمانی بگویم که جای کسی کار نمی‌کنم و معتقدم هر فردی باید کار خود را انجام دهد و از کسانی که همکار آنها می‌شوم، کار خواهم خواست.
وی همچنین تاکید کرد: معتقدم که عملکردهای اتوبوسی معنایی ندارد و لذا اساس مجموعه همکار خود را بر استفاده از توان نیروهای خدوم هلال‌احمر قرار داده‌ام.
به نظرات کارشناسی هلال‌احمری‌ها باور کامل دارم
مهندس احمدی با اشاره به فرمایش حضرت علی(ع) مبنی بر امانتداری پست‌ها و سمت‌ها و لزوم پاسخگویی به بالا دست، تصریح کرد: من خودم را در این شرایط قرارمی‌دهم و همه تلاش خود را به کار می‌بندم تا بتوانم به بهترین نحو به این توصیه امام خود جامه عمل بپوشانم.
وی با تاکید بر این که باور و اعتقاد کامل بر نظرات کارشناسان دارد، گفت: همواره بر پایه نظرات کارشناسی عمل کرده‌ام و بر این مهم تاکید داشته‌ام که چیزی بگوئیم و بخواهم که انجام آن کارشناسی‌شده و ممکن باشد.
ضرورت ارزش‌گذاری و قدرشناسی از عملکرد مدیران سابق
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر همچنین تاکید کرد: معتقدم که وقتی در سمتی قرار می‌گیریم باید به این درک برسیم که قبل از ما و در شرایط زمانی و مکانی خاص، تصمیماتی اخذ شده که حتما درست بوده و بر این اساس باید قدر آن زحمات را دانست و برای آنها ارزش قائل شد.
وی با اشاره به توصیه حضرت علی(ع) با این مفهوم که آنچه در اختیار مدیران است، از آن خداوند بوده و در اصل آنها خزانه‌دار خداوند هستید، گفت: دعا کنید تا این توصیه‌ها را درک کرده و با همکاری همه زحمت‌کشان هلال‌احمر، بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم باشم.
ضرورت نوآوری و روزآمدی جمعیت هلال‌احمر
مهندس احمدی با تاکید بر این که هلال‌احمر برای تحقق اهداف خود همواره باید خود را به روز کند، عنوان کرد: هم‌اکنون ۱۰ سال تا پایان سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران فرصت باقی مانده و برنامه ششم و هفتم نیز در حال تدوین است و به طور قطع هلال‌احمر هم همسو با این برنامه‌ها، برنامه‌هایی را برای تحقق اهداف خود تنظیم کرده و لذا باید با تنظیم برنامه هایی میان‌مدت، بلند مدت و حتی کوتاه مدت در جهت تحقق اهداف خود و نظام و کشور حرکت کنیم.
هلال‌احمر باید تبلور صداقت و پاکی، توانمندی و عملکردهای فراجناحی باشد
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: مجموعه هلال‌احمر باید در خدمت امدادگران، داوطلبان و جوانانی باشد که برای تحقق اهداف آنها حتی ۳ سازمان مستقل برای آنها تشکیل داده است؛ به علاوه باید بیت‌المال را ارج نهاده و بر رعایت کرامت انسانها ارج بگذاریم.
وی با اشاره به اهمیت همکاری با مجمع عمومی، شورای عالی، ریاست جمعیت و به‌خصوص جایگاه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت، خاطرنشان کرد: هرچند از قبل افتخار آشنایی با حجت‌الاسلام والمسلمین معزی را داشته‌ام، اما امروز خدا را شاکرم که اوج معنویت و درایت را از کلام ایشان دریافتم و همه ما به تاسی از این رهنمودها نیاز داریم.
مهندس احمدی در پایان گفت: توجه به صداقت و پاکی، توانمندی و کاردانی و عملکردهای فراحزبی به‌خصوص در جمعیت هلال‌احمر از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید همه تلاش خود را به‌کار بندیم تا به همه آحاد کشور و مردم سایر کشورها خدمت کنیم.

منبع:سایت مدیریت بحران
http://www.bohraan.com/NewsDetail.aspx?itemid=2281   لینک خبر




برچسب‌ها:
[ 5 / 2 / 1394برچسب:, ] [ ] [ دانشگران شهرستان سرباز ]

درباره وبلاگ

دانشگران طرح تحول شهرستان سرباز
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 366
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1