دانشگران طرح تحول شهرستان سرباز
آخرين مطالب
لينک دوستان
>
لوگوي همسنگران
طراح قالب

فرهادی با تاکید بر این که هلال‌احمر با توجه به وظایف ذاتی خود نباید در گذشته بماند، تاکید کرد: تمرکز صرف به گذشته یعنی در جا زدن و ما نباید هیچگاه در گذشته بمانیم؛ چراکه نه تنها نمی‌توانیم جلوی دگرگونی‌ها را بگیریم بلکه حتی نمی‌توانیم خود را از تغییرات و دگرگونی مخفی کنیم.

وی با تاکید بر توجه مدیران ستادی و عامل به آموزش‌های تخصصی، اظهار کرد: باید برنامه‌ای کلی برای آموزش مفاهیم کلی مدیریت بحران، مدیریت ریسک، مدیریت استراتژیک نوین، مدیریت فرآیند، مدیریت استعداد، کاهش خطرپذیری، ارزیابی عملکرد و … را در همه سطوح جمعیت طراحی و در عملکردها همه این مفاهیم را از ادبیات واحدی برخوردار کرد.

 

توانمندسازی روش اصلی بقای سازمان‌های پیشرو

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر همچنین توانمندسازی را روش مهمی برای بقای سازمان‌های پیشرو و در حال تغییر عنوان و تصریح کرد: بر این اساس مجموعه کارکنان جمعیت باید بتوانند با استعدادها و توانایی‌های خود آشنایی داشته باشند و راه‌حل‌های مناسب برای حل مشکلات را طراحی کنند، لذا مدیران و کارکنان باید در مسیر توانمندسازی گام بردارند.

وی با تاکید بر این که با قادرسازی کارکنان هلال‌احمر به دستگاهی قدرتمند تبدیل خواهد شد، افزود: در این زمینه استفاده از امکانات و تجهیزات جدید به‌ویژه آی تی و آی سی تی از برنامه‌هایی است که به جد دنبال آن هستیم و در برنامه تحول دنبال می‌شود.

ضرورت طراحی مدیریت نوین زمان در هلال‌احمر همسو با طرح تحول

 

فرهادی همچنین بر ضرورت طراحی مدیریت نوین زمان در جمعیت هلال‌احمر همسو با طرح تحول اشاره و اذعان کرد: هم اکنون با گذشت ۸ ماه از طراحی و برنامه‌ریزی طرح تحول در جمعیت هلال‌احمر، از مرحله نخست یعنی ایجاد نگرش برای ایجاد تحول در این مجموعه عبور کرده‌ایم و بسیاری از مقاومت‌ها برای اجرای این طرح از بین رفته است و لذا باید رفتارهای خنثی را هم در این زمینه برداشت و اشتیاق را در میان افراد برای ایجاد طرح تحول به وجود آورد.

وی با اشاره به این که تغییر مستلزم صرف انرژی بسیار است، گفت: باید همه همکاران هلال‌احمر مجاب شوند تا با ترسیم افق های روشن‏، گام به گام مدیران را برای اجرای طرح تحول یاری کنند، لذا ضرورت دارد تا همه همکاران، در جریان اجرای طرح تحول قرار بگیرند.




برچسب‌ها:
[ 12 / 10 / 1393برچسب:, ] [ ] [ دانشگران شهرستان سرباز ]

درباره وبلاگ

دانشگران طرح تحول شهرستان سرباز
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 366
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1